Meer over
Jarno De Smet

Jarno De Smet is de bedenker van Gedragsdynamische Respons, een geavanceerde marketingmethode die je verkoopcyclus versnelt door je marketingberichten aan te passen op basis van het gedrag van je prospects.

Hij is ook de ontwikkelaar van Intentiegebaseerde Branding, een advertentiemethode die ervoor zorgt dat prospects jouw bedrijf kennen, waarderen en vertrouwen, nog voordat je probeert ze iets te verkopen.

Redenen waarom je hier niet zou moeten zijn

Ik geniet van de "over mij"-pagina's op websites omdat ze vaak in de derde persoon zijn geschreven, hoewel ze meestal door de eigenaren zelf zijn geschreven.

Na enkele pogingen om slimmer over te komen dan ik ben door in de derde persoon over mezelf te schrijven, heb ik besloten deze aanpak te laten varen. Ik heb gekozen om deze pagina te schrijven alsof het een brief aan een goede vriend is, wat het op vele manieren ook is.

Meer over
Jarno De Smet

Jarno De Smet is de bedenker van Gedragsdynamische Respons, een geavanceerde marketingmethode die je verkoopcyclus versnelt door je marketingberichten aan te passen op basis van het gedrag van je prospects.

Hij is ook de ontwikkelaar van Intentiegebaseerde Branding, een advertentiemethode die ervoor zorgt dat prospects jouw bedrijf kennen, waarderen en vertrouwen, nog voordat je probeert ze iets te verkopen.

Redenen waarom je hier niet zou moeten zijn

Ik geniet van de "over mij"-pagina's op websites omdat ze vaak in de derde persoon zijn geschreven, hoewel ze meestal door de eigenaren zelf zijn geschreven.

Na enkele pogingen om slimmer over te komen dan ik ben door in de derde persoon over mezelf te schrijven, heb ik besloten deze aanpak te laten varen. Ik heb gekozen om deze pagina te schrijven alsof het een brief aan een goede vriend is, wat het op vele manieren ook is.

Dus, wat wil je weten?

Ik vermoed dat je niet hier bent voor de oppervlakkige gesprekken.

Je vraagt je waarschijnlijk af... Is deze man mijn tijd en aandacht waard? Voor veel bezoekers is mijn antwoord misschien NEE.

Ik ben 48 jaar oud en woon in de Kempen met mijn vrouw, onze vier kinderen, zeven paarden en twee honden. Mijn leven is gevuld met een rijkdom aan ervaringen die mijn professionele aanpak als groeistrateeg beïnvloeden, waarbij ik ondernemers help hun zakelijke potentieel te maximaliseren.

Ik werk met diegenen die echt toegewijd zijn aan groei en ontwikkeling, niet met iedereen.

Dus, wat wil je weten?

Ik vermoed dat je niet hier bent voor de oppervlakkige gesprekken.

Je vraagt je waarschijnlijk af... Is deze man mijn tijd en aandacht waard? Voor veel bezoekers is mijn antwoord misschien NEE.

Ik ben 48 jaar oud en woon in de Kempen met mijn vrouw, onze vier kinderen, zeven paarden en twee honden. Mijn leven is gevuld met een rijkdom aan ervaringen die mijn professionele aanpak als groeistrateeg beïnvloeden, waarbij ik ondernemers help hun zakelijke potentieel te maximaliseren.

Ik werk met diegenen die echt toegewijd zijn aan groei en ontwikkeling, niet met iedereen.

Hier is Waarom

Ik kan je niet snel rijk maken.

Vaak denken mensen dat "producten verkopen op het internet" synoniem is met "snel rijk worden".

Ik begrijp het wel. Dat is wat me in 1999 ook aantrok tot het internet (meer hierover later). Ik dacht dat het makkelijk geld zou zijn en dat ik elke dag duizenden zou verdienen... automatisch.

Maar het was geen makkelijk geld.

Ik heb nu wel consistente inkomsten die elke dag binnenkomen... vaak automatisch... maar het kostte veel werk, frustratie en doorzettingsvermogen om daar te komen. ...En het kost nog steeds werk om alles draaiende te houden. Dus als je niet bereid bent om ongeveer tien keer meer moeite te doen dan je verwacht, ben ik niet de juiste coach voor jou.

Als je niet bereid bent om te adverteren, zul je mijn aanpak waarschijnlijk niet waarderen.

Nee, ik verkoop geen advertenties. Maar ik vertel je dit om een belangrijke reden.

Wanneer je begint met duiken in de wereld van "Internetmarketing," zul je allerlei advertenties en artikelen tegenkomen over gratis verkeer, hoe je snel rijk kunt worden door anderen jouw product te laten promoten, en alle hype rondom de "nieuwste sluiproutes" om het systeem te "spelen".

Werkt een deel ervan?

Misschien. Op korte termijn. Maar als je daarop vertrouwt, heb je geen echt bedrijf. Je hebt een inkomstenstroom die wordt ondersteund door een onhoudbare truc.

En dat is tijdverspilling. Als je tijd wilt verspillen, ga dan een film kijken. Dat is leuker.

Als je op zoek bent naar 'De Gemakkelijke Manier', dan wil ik je niet helpen

Het is belangrijk dat je begrijpt wat ik je vertel. Ik kan je helpen, maar dat zal ik niet doen. Ik ben ertoe in staat, maar ik weiger het.

Waarom? Omdat als iemand zegt: "Wat is de gemakkelijkste manier", hoor ik eigenlijk: "Ik ben niet volledig toegewijd aan het langetermijnsucces van mijn eigen bedrijf... en dus ook niet aan het langetermijnsucces van mijn klanten."

En dat betekent eigenlijk "Ik wil niet werken".

Kijk, dingen verkopen op het internet is HARD WERK. Ja, als alles eenmaal draait, kan het precies zijn zoals je je voorstelde: passief inkomen en geld verdienen terwijl je slaapt.

Maar het creëren daarvan vergt HARD WERK en het onderhouden ervan vergt HARD WERK.

Ben je er nog? Goed.

Hier is hoe ik je specifiek kan helpen

Mijn hoofdfocus is om je te helpen je marketinginspanningen om te zetten in winst door het gebruik van automatisering.

Ik heb een methode ontwikkeld die ik 'Gedragsdynamische Respons' noem, een geavanceerde manier om te zeggen: "Geautomatiseerde marketingberichten die aan je prospects worden geleverd, gebaseerd op hun gedrag."

Dit is, naar mijn mening, de heilige graal van marketing.

Ik richt me ook op je positionering – wat eigenlijk een verfijnde manier is om te zeggen: "Mensen van je laten houden voordat je ze iets probeert te verkopen."

Ik doe dit door je de beste manieren te tonen om je prospects oprecht te helpen voordat ze je aanbod zien.

De beste manier om dit te doen, is met een door mij gecreëerde advertentiemethode genaamd 'Intentiegebaseerde Branding'.

Dit kun je
van mij verwachten.

Praktische strategieën en tactieken die je nu meteen in je marketing kunt gebruiken, gratis... die gewoonlijk gevolgd worden door:

.

Duidelijke verkooppitches.

Kun je geloven dat ik je gewoon rechtuit vertel dat je duidelijke verkooppitches van mij zult ontvangen?

Waarom zou ik het je niet vertellen?

Kom op – ik ben een “groei strateeg”. Wij verdienen ons geld door diensten te verkopen. Ik zal proberen je iets te verkopen en ik zal daar niet subtiel over zijn.

Echter – het wordt altijd voorafgegaan door echt waardevolle strategieën en tactieken die je meteen kunt gebruiken.

Dat is gratis.

Het idee is dat je zult zeggen, “Man, deze gratis dingen hebben me echt geholpen. Ik denk dat ik de betaalde dingen ga proberen.”

Vrij eenvoudig, toch?

Ik noem het de oude "Demonstreer dat je hen kunt helpen door ze daadwerkelijk te helpen" truc.

Werkt als een charme. Maar je vraagt je misschien nog 
steeds af...

Dit kun je
van mij verwachten.

Praktische strategieën en tactieken die je nu meteen in je marketing kunt gebruiken, gratis... die gewoonlijk gevolgd worden door:

Duidelijke verkooppitches.

Kun je geloven dat ik je gewoon rechtuit vertel dat je duidelijke verkooppitches van mij zult ontvangen?

Waarom zou ik het je niet vertellen?

Kom op – ik ben een “groei strateeg”. Wij verdienen ons geld door diensten te verkopen. Ik zal proberen je iets te verkopen en ik zal daar niet subtiel over zijn.

Echter – het wordt altijd voorafgegaan door echt waardevolle strategieën en tactieken die je meteen kunt gebruiken.

Dat is gratis.

Het idee is dat je zult zeggen, “Man, deze gratis dingen hebben me echt geholpen. Ik denk dat ik de betaalde dingen ga proberen.”

Vrij eenvoudig, toch?

Ik noem het de oude "Demonstreer dat je hen kunt helpen door ze daadwerkelijk te helpen" truc.

Werkt als een charme. Maar je vraagt je misschien nog 
steeds af...

Hoe weet je of mijn aanpak de moeite waard is?

De slimste aanpak is om enkele van mijn gratis materialen te proberen. Als je ze goed vindt, zul je waarschijnlijk ook mijn trainingen waarderen.

Als het je niet bevalt, dan is het waarschijnlijk niets voor jou. Maar nu moet ik waarschijnlijk een beetje opscheppen over mezelf, dus hier gaan we:

Ik begon mijn carrière in "Business Coaching" door de principes van strategische groei toe te passen in diverse industrieën.

In die tijd werkte ik direct met bedrijven en zocht ik naar manieren om 'strategische groei' online te implementeren en kwam ik een cursus tegen over 'Strategisch Business Management'.

De cursus kostte 275 euro.

Ik moet de verkoopbrief wel 100 keer gelezen hebben voordat ik hem kocht.

Het was een goede cursus, en ergens stond een zin die zoiets zei als, "Het is haalbaar om verkopen te genereren door strategisch denken te combineren met gedragsmarketing." Mijn toen 27-jarige brein vertaalde dat naar, "Je kunt snel zakelijk succes bereiken als je strategisch denken toepast"... wat precies is wat ik besloot te doen.

Ik moet de verkoopbrief wel 100 keer gelezen hebben voordat ik hem kocht.

Het was een goede cursus, en ergens stond een zin die zoiets zei als, "Het is haalbaar om verkopen te genereren door strategisch denken te combineren met gedragsmarketing." Mijn toen 27-jarige brein vertaalde dat naar, "Je kunt snel zakelijk succes bereiken als je strategisch denken toepast"... wat precies is wat ik besloot te doen.

Dit was voordat het illegaal was, trouwens. Het werd toen slechts... hoe zeg je dat... 'niet aangemoedigd'. Maar het werkte soort van. Een beetje.

Heb ik geld verdiend? Ja.

Was het moeilijker dan het op de "juiste" manier te doen? Ja.

Toch ontdekte ik door puur geluk oude seminaropnames over hoe te verkopen met direct mail. Ik kocht ze, luisterde ernaar, en was verbluft. Daarna kocht ik oude boeken over direct response marketing en las deze. Vervolgens kocht ik boeken en cursussen over copywriting en bestudeerde deze grondig.

Na zes jaar van vallen en opstaan begon ik eindelijk echt succes te behalen online.

Dit was voordat het illegaal was, trouwens. Het werd toen slechts... hoe zeg je dat... 'niet aangemoedigd'. Maar het werkte soort van. Een beetje.

Heb ik geld verdiend? Ja.

Was het moeilijker dan het op de "juiste" manier te doen? Ja.

Toch ontdekte ik door puur geluk oude seminaropnames over hoe te verkopen met direct mail. Ik kocht ze, luisterde ernaar, en was verbluft. Daarna kocht ik oude boeken over direct response marketing en las deze. Vervolgens kocht ik boeken en cursussen over copywriting en bestudeerde deze grondig.

Na zes jaar van vallen en opstaan begon ik eindelijk echt succes te behalen online.

Ik plaatste advertenties online om trainingshandleidingen voor honden en papegaaien te verkopen, en toen mijn bedrijf in één maand $100.000,00 verdiende, besloot ik mensen te gaan onderwijzen hoe ik het deed.

Zo begon ik als een "groei strateeg".

Fast forward naar vandaag, en ik heb klanten en cliënten in bijna elk land op aarde. (Behalve Angola en Zimbabwe. Dat heb ik net gecheckt.)

Ik ben de "go-to guy" als het gaat om strategische groei voor letterlijk meer dan 100.000 kleine bedrijven en dat aantal groeit nog steeds.

Hier is specifiek waarmee ik
je kan helpen

Mijn voornaamste focus is om je te helpen reclame om te zetten in winst door het gebruik van automatisering.

Ik ben de bedenker van iets dat ik 'Gedragsdynamische Respons' noem, wat een verfijnde manier is om te zeggen: "Geautomatiseerde marketingberichten die aan je prospects worden geleverd op basis van hun gedrag."

Dit is, naar mijn mening, de heilige graal van marketing.

Ik richt me ook op jouw positionering – wat eigenlijk een mooie manier is om te zeggen: "Mensen van je laten houden voordat je ze iets probeert te verkopen."

Ik doe dit door je de beste manieren te tonen om je prospects oprecht te helpen voordat ze je aanbod zien.

De beste manier om dit te doen, is door een door mij gecreëerde marketingmethode te gebruiken genaamd 'Intentiegebaseerde Branding'.

Hier is specifiek waarmee ik
je kan helpen

Mijn voornaamste focus is om je te helpen reclame om te zetten in winst door het gebruik van automatisering.

Ik ben de bedenker van iets dat ik 'Gedragsdynamische Respons' noem, wat een verfijnde manier is om te zeggen: "Geautomatiseerde marketingberichten die aan je prospects worden geleverd op basis van hun gedrag."

Dit is, naar mijn mening, de heilige graal van marketing.

Ik richt me ook op jouw positionering – wat eigenlijk een mooie manier is om te zeggen: "Mensen van je laten houden voordat je ze iets probeert te verkopen."

Ik doe dit door je de beste manieren te tonen om je prospects oprecht te helpen voordat ze je aanbod zien.

De beste manier om dit te doen, is door een door mij gecreëerde marketingmethode te gebruiken genaamd 'Intentiegebaseerde Branding'.

Hier is mijn
eerste verkoopaanbod aan jou

Bezoek mijn homepage en lees enkele van de artikelen op mijn site.

Als je ze waardeert, meld je dan aan voor enkele van mijn gratis trainingen. Misschien luister je naar de podcast. Als ze je helpen, overweeg dan mijn diensten te kopen wanneer ik je een aanbod doe.

Vrij eenvoudig, toch?

Bedankt voor het lezen van deze pagina en aan de slag!

Hier is mijn
eerste verkoopaanbod aan jou

Bezoek mijn homepage en lees enkele van de artikelen op mijn site.

Als je ze waardeert, meld je dan aan voor enkele van mijn gratis trainingen. Misschien luister je naar de podcast. Als ze je helpen, overweeg dan mijn diensten te kopen wanneer ik je een aanbod doe.

Vrij eenvoudig, toch?

Bedankt voor het lezen van deze pagina en aan de slag!