Deel dit artikel

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Hoe kan jij je onderscheiden van de concurrentie?

De markt is competitiever dan ooit dus het is belangrijk je te onderscheiden van de concurrentie. De beste manier om te tonen wie jij bent is door gebruik te maken van video’s. Deze video’s kan je dan delen op Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, je website, enzovoort.

concurrentie

Hoe kan je je als onderneming onderscheiden van je concurrenten, dat is de vraag! 

Maak het verschil t.o.v. de concurrentie 

Door het internet is de markt competitiever dan ooit dus het is belangrijk te kijken waar jij het verschil kan maken. En eigenlijk moet je het niet zo ver gaan zoeken want je kan gewoonweg het verschil maken door….jezelf te zijn! 

Jijzelf bent uniek en het is belangrijk je ook zo naar voren te brengen. Het gemakkelijkste om dit te tonen is door video’s te maken. Deze video’s kunnen gaan van voorstelling van producten, achter de schermen, stel jezelf eens voor, enzovoort. Hierna kan je deze video’s posten op sociale media, YouTube, je website en dit zal ervoor zorgen dat mensen een beeld krijgen van wie jij precies bent.

Hoe beter de mensen je leren kennen, hoe gemakkelijker het zal zijn om later zaken te doen. Mensen doen graag zaken met mensen!

In het kort: laat zien wij JIJ bent!

 

Meer artikelen

Klanten
Ondernemen

Hoe jij dichter bij jouw klanten kan komen

We proberen allemaal een nauwere relatie met onze klanten te ontwikkelen zodat we van hen als het ware fans kunnen maken. Deze fans zijn klanten die herhalend bij ons aankopen en die ons ook doorverwijzen naar anderen. 

Strategisch denken

Customer Journey: van prospect naar promotor

Misschien heb je al van de ‘Customer Journey’ gehoord, misschien ook niet. Toch is dit een enorm belangrijke flow die jij als zaakvoerder of marketeer zeker moet begrijpen alsook gebruiken. 

De customer journey is het proces dat vreemden doorlopen totdat ze klant worden en hierna zelfs jouw product gaan promoten waardoor ze andere vreemden kunnen aanzetten om ook de customer journey te doorlopen. 

HR

Stage in tijden van corona!

Bij Jarno De Smet De Groeistrateeg werken we graag samen met studenten. Ze hebben een frisse en andere blik op zaken, bieden ondersteuning en zijn mee met de nieuwste marketingrages. 

Enkele maanden geleden contacteerde Virginie ons, ze had haar stage moeten annuleren omwille van corona en was haastig op zoek naar iets nieuws want ja, daar was corona. Bij Jarno De Smet hebben we haar met open armen onthaald en ervoor gezorgd dat zij een leerrijke alsook leuke stage kon ervaren. 

Social Media

Social media: how to do it?

Social media is de dag van vandaag niet meer uit onze levens weg te denken. We gebruiken het voor verscheidene doeleinden gaande van afspreken met vrienden tot het bekijken van leuke filmpjes enzovoort. Het leuke aan social media is dat het een zeer lage drempel is waardoor het eigenlijk interessant is voor iedereen, dus ook voor bedrijven. 

Vraag een gratis strategiesessie aan

Maak een afspraak voor een gratis strategiesessie. .

Jarno stelt tijdens een onlinemeeting gerichte vragen en brengt met jouw antwoorden je bedrijf in kaart.

Jij krijgt gratis tips om je onderneming naar een hoger niveau te tillen.

Nadien bespreek je samen of je met deze Platinum Coaching Group sneller resultaat kan boeken met jouw bedrijf.

Klik op onderstaande button voor het maken van een afspraak.

Dit is de eerste stap om jouw onderneming te optimaliseren en maximaliseren