Hoe kan jij je onderscheiden van je concurrenten?

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

De markt is competitiever dan ooit dus het is belangrijk je te onderscheiden van de concurrentie. De beste manier om te tonen wie jij bent is door gebruik te maken van video’s. Deze video’s kan je dan delen op Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, je website, enzovoort.

Hoe kan je je als onderneming onderscheiden van je concurrenten, dat is de vraag!

Door het internet is de markt competitiever dan ooit dus het is belangrijk te kijken waar jij het verschil kan maken. En eigenlijk moet je het niet zo ver gaan zoeken want je kan gewoonweg het verschil maken door….jezelf te zijn!

Jijzelf bent uniek en het is belangrijk je ook zo naar voren te brengen. Het gemakkelijkste om dit te tonen is door video’s te maken. Deze video’s kunnen gaan van voorstelling van producten, achter de schermen, stel jezelf eens voor, enzovoort. Hierna kan je deze video’s posten op sociale media, YouTube, je website en dit zal ervoor zorgen dat mensen een beeld krijgen van wie jij precies bent.

Hoe beter de mensen je leren kennen, hoe gemakkelijker het zal zijn om later zaken te doen. Mensen doen graag zaken met mensen!

In het kort: laat zien wij JIJ bent!

VRAAG JE GRATIS GROEI-ANALYSE AAN VIA VOLGENDE LINK: https://jarnodesmet.appointlet.com/s/groei-analyse/jarno-de-smet

Meer artikelen

Online marketing

Hoe kan jij je onderscheiden van je concurrenten?

De markt is competitiever dan ooit dus het is belangrijk je te onderscheiden van de concurrentie. De beste manier om te tonen wie jij bent is door gebruik te maken van video’s. Deze video’s kan je dan delen op Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, je website, enzovoort.

Online marketing

Calculeer zeker deze kost in je online strategie

Heb je het al meegemaakt, je hebt een nieuw idee of je hebt een nieuw bedrijf opgericht en je maakt een prachtige website met alles erop en eraan. Je design is mooi, je SEO (Search Engine Optimization) zit goed, alles zit goed in elkaar. Maar dan…er komen geen klante.

Case study

Hoe een schildersbedrijf extra leads genereerde [CASESTUDY]

Marketing loopt heel simpel gezegd van het moment dat de potentiële klant u ziet tot wanneer hij een doorverwijzing heeft. Maar in het begin moeten er natuurlijk potentiële klanten gegenereerd worden en dat heet leadgeneratie.

In deze video bespreek ik een interessante case over een schildersbedrijf dat reeds 7 generaties lang actief was. Ze hadden in die jaren dus al heel wat bereikt.

Vraag een gratis strategiesessie aan

Maak een afspraak voor een gratis strategiesessie. .

Jarno stelt tijdens een onlinemeeting gerichte vragen en brengt met jouw antwoorden je bedrijf in kaart.

Jij krijgt gratis tips om je onderneming naar een hoger niveau te tillen.

Nadien bespreek je samen of je met deze Platinum Coaching Group sneller resultaat kan boeken met jouw bedrijf.

Klik op onderstaande button voor het maken van een afspraak.

Dit is de eerste stap om jouw onderneming te optimaliseren en maximaliseren